Dag 90: De laatste keer... - Reisverslag uit Avon, Verenigde Staten van Jan Bakker - WaarBenJij.nu Dag 90: De laatste keer... - Reisverslag uit Avon, Verenigde Staten van Jan Bakker - WaarBenJij.nu

Dag 90: De laatste keer...

Blijf op de hoogte en volg Jan

09 Augustus 2014 | Verenigde Staten, Avon

… opstaan uit mijn slaapzak die met ducktape aan elkaar hangt
… mijn schoenen aantrekken die met ducktape aan elkaar hangen
… hallo zeggen tegen Dave de vrijwilliger
… limonade bij het ontbijt
… mijn 3,5 liter watercooler vullen en hem helemaal leeg krijgen voordat de dag over is
… mijn spullen inpakken
… op de grond zitten aan het begin van de repetitie terwijl Matt Harloff een speech geeft
… waterbuffalo's genoemd worden omdat we zo lang nemen voor onze drinkpauzes
… terugrennen naar mijn setjes
… het veld afsjokken na de repetitie met mijn watercooler, rugtas, handdoek, trompet, euphonium en bass drum
… toeterpoetsen bij de foodtruck
… omkleden in de bus; dancebelt, unitard, broek, shirt, jasje en schoenen
… naar “Rocky Top” luisteren op weg naar de show
… naar “Don't stop me now” luisteren op weg naar de show
… naar “Band of Brothers” soundtrack luisteren op weg naar de show
… twee graanrepen eten bij de warming-up omdat Keith, die naast me staat, een glutenallergie heeft
… applaus voor het doorspelen van onze oefeningen
… Kevin's quote uit de serie “Band of Brothers” beantwoorden met “We lucky few, we band of brothers”.
… onder politiebegeleiding naar Lucas Oil Stadium
… Jim Coates die een peptalk geeft voorafgaand aan de show
… de lange jongens hype, waarbij ik met Justin (1 cm langer dan ik) en Ryan (2 cm langer dan ik) een paar motiverende woorden uitwissel en we half luidkeels afsluiten met “Tall!”
… het veld op
… dansjes doen aan het begin van de show
… mijn trompet de lucht in gooien halverwege
… een staande ovatie aan het eind

Het is afgelopen: een vijfde plaats, tweede in brass. Met gedeeltelijk andere mensen dan twee jaar geleden en gedeeltelijk dezelfde. Uiteindelijk ben ik best wel trots op wat we in elkaar hebben gezet en was het de drie maanden werken zeker waard. Bedankt voor het lezen van mijn blogs, het is elke keer weer erg leuk om te zien dat andere mensen geïnteresseerd zijn in wat mij zoal overkomt. Het was mijn age-out jaar, dus dit is ook zeker weten de laatste zomer dat ik DCI liep, al zit het er dik in dat ik in oktober met Crown op een trip naar Japan ga. Jullie horen het wel. Nogmaals bedankt voor het volgen van mijn blog, ik hoop dat ik jullie tot het eind heb kunnen boeien!

  • 11 Augustus 2014 - 17:07

    Jorrit:

    Mooie afsluiting van je blog Jan. Ik vond het leuk om al je verhalen te lezen.

    Groetjes!

  • 11 Augustus 2014 - 17:50

    Femmy:

    Ik heb je blog met plezier gelezen Jan, je weet je enthousiasme goed te verwoorden, dat vind ik er leuk aan. Hoop je nog eens te kunnen inviteren om in de Nieuwe Kerk te spelen

  • 11 Augustus 2014 - 20:30

    Sietze:

    mooi gedaan Jan, mooi geschreven. aan alles komt een eind, ook aan de mooie dingen, maar de herinneringen blijven vast en zeker lang hangen, en worden met de jaren mooier.
    we hopen je gauw weer te zien.

    Sietze

  • 11 Augustus 2014 - 21:25

    Frits Grakist:

    Jan bedankt voor je blog het was super om te lezen veel succes verder!!

  • 11 Augustus 2014 - 22:19

    Rien:

    Je kunt prachtig beeldend schrijven. Erg leuk.

  • 15 Augustus 2014 - 23:53

    Matthijs:

    Alle respect en complimenten voor de fantastische show van Jan en zijn Carolina Crown. Ontzettend bijzonder programma. Misschien niet zo clean als andere corps (ik had ze graag gezien als ze nog een maandje extra de tijd hadden), maar wel het mooiste en meest interessante programma. Heb de show drie keer helemaal en in stukjes mogen zien en driemaal kreeg ik kippenvel.

    Jan, bedankt voor je verslagen en vooral die drie fantastische shows!

  • 27 Augustus 2014 - 00:18

    Jack Morris (Facebook):

    Jan,

    I enjoyed reading your blog - using Google to do the translating.
    How about one more blog entry after your overseas trip in October.

    Will you be updating your Facebook page from time to time. I will look for you there.

    Best wished,
    Jack Morris
    Baltimore, Md.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, Avon

Jan

Op deze blog hou ik op onregelmatige tijden bij wat ik zoal meemaak op mijn toetertochten naar Amerika.

Actief sinds 05 April 2012
Verslag gelezen: 847
Totaal aantal bezoekers 71808

Voorgaande reizen:

03 Oktober 2014 - 17 Oktober 2014

Crown Japan trip

15 Januari 2014 - 11 Augustus 2014

Carolina Crown 2014

25 April 2012 - 15 Augustus 2012

Carolina Crown 2012

Landen bezocht: