Tips voor de Nederlands DCI ganger - Reisverslag uit Boiling Springs, Verenigde Staten van Jan Bakker - WaarBenJij.nu Tips voor de Nederlands DCI ganger - Reisverslag uit Boiling Springs, Verenigde Staten van Jan Bakker - WaarBenJij.nu

Tips voor de Nederlands DCI ganger

Door: euphjan

Blijf op de hoogte en volg Jan

23 Mei 2012 | Verenigde Staten, Boiling Springs

Dingen die handig zijn om te onthouden maar die niemand je vertelt:
- Raak er niet alleen aan gewend om ongeveer 5 liter water per dag te drinken, maar vooral ook om drie keer vier uur je plas op te houden.
- Vergeet niet je OV studentenchipkaartding stop te zetten, anders moet je hem terugsturen naar Nederland wat een boel gedoe is.
- Je zult nooit spijt krijgen van extra oefenen van tevoren: beter zijn dan je buurmannen in iets is stiekem supertof, slechter zijn heel erg vervelend.
- Zoek een baantje waarbij je de hele dag moet staan: de meeste pijn die je de eerste dagen in Amerika hebt is niet in je spieren maar in je voeten die niet gewend zijn de hele dag gebruikt te worden.

• 23 Mei 2012 - 05:24

Caroline:

Wat leuk om jou op een foto te zien! Is het stiekem ook supertof om de enige Nederlander te zijn?

• 23 Mei 2012 - 05:46

Geert-Martijn:

...nou leuk hoor, DCI...haha....

• 23 Mei 2012 - 05:49

Je Moeder:

En zijn dit nu allemaal dingen die je niet gedaan hebt, of juist wel, of van beide? Ik heb wel zo mijn vermoedens....

• 23 Mei 2012 - 06:50

Tante Marjo:

Even flink op je tanden bijten dus. Je ging dit doen omdat je het leuk vond, toch??? Komt goed, je KUNT het! Geniet ervan. Wat wij er van zien, lijkt het allemaal heel gezellig. Heel veel plezier. Ik zal aan je denken als ik in de sportschool aan het zweten ben. Ook hier is het warm, 27 graden. (deze week). Groeten van ons.

• 23 Mei 2012 - 10:00

Jakob:

Jeetje, wat een prototype Amerikaans gezinnetje :D

Uit je derde tip leid ik dan maar af dat al het extra oefenen voor jou nu in positieve zin zich uitbetaalt? Dat is echt supertof en helpt je misschien zo nu en dan een beetje de rest te vergeten.

Anywaysz..... tegenwoordig is het een behoorlijke hype om ook te gaan staan als je een kantoorbaan hebt. Er zijn speciale bureaus die je (electrisch) kunt verstellen tussen zit- en stahoogte. Er zijn dus zelfs mogelijkheden als je niet even van baan kunt switchen :D

• 23 Mei 2012 - 14:48

Jorrit:

Haha, dit komt haast neer op een: weet waar je aan begint :P. BAM! Jan op de foto! :)

• 24 Mei 2012 - 13:50

Erika:

Leuk om een foto te zien van de mensen waar je over schrijft. Is er ook een foto van jou in je geweldige gele broekje?