Aan het werk - Reisverslag uit Boiling Springs, Verenigde Staten van Jan Bakker - WaarBenJij.nu Aan het werk - Reisverslag uit Boiling Springs, Verenigde Staten van Jan Bakker - WaarBenJij.nu

Aan het werk

Door: euphjan

Blijf op de hoogte en volg Jan

21 Mei 2012 | Verenigde Staten, Boiling Springs

Hey, superbedankt allemaal weer voor jullie reacties! Even een heel korte update (ik ben vrij moe en de dag begint morgen weer vroeg).

We zijn eergister veilig aangekomen. Doordat we hier op een universiteitscampus zijn hebben we 'echte' matrassen: ik ben er nog niet over uit of die beter zijn dan mijn matje, maar ik heb de eerste nacht in ieder geval redelijk geslapen.
De eerste dag was redelijk relaxed: we begonnen pas om 12:30, en er werd vooral een boel verteld en uitgelegd. Niet te vergelijken in ieder geval met een gewone repetitiedag.
Vannacht heb ik niet zo goed geslapen: ik werd de hele tijd wakker en ben snotverkouden. Vandaag was een lichte dag: we werden nog een beetje vertroeteld en waren al om 21:30 klaar. Daarna volgde nog wel een verplichte cooling down en "vrijwillige" zingsessie waarbij we met de brass alle muziek door hebben gezongen waardoor ik pas nu even wat kan typen.
Er zijn nog geen schokkende dingen gebeurd, er is nog niemand uitgevallen ofzo. Ik voel mijn spieren al wel flink, vooral in mijn benen, en ondanks mijn factor 50 zonnebrand die ik regelmatig heb gebruikt heb ik hier en daar wel een roze kleurtje. Ik heb besloten mijn shirt maar aan te houden de eerste dagen, dat scheelt oppervlakte waar je kan verbranden.
Morgen wordt waarschijnlijk de eerste echte dag, met 3 keer 4 uur hard werken. Dus nu moet ik echt slapen.

  • 21 Mei 2012 - 05:36

    Caroline:

    Heel veel succes! :D

  • 21 Mei 2012 - 06:37

    Niels:

    Zet m op Jan!

  • 21 Mei 2012 - 06:49

    Gerard Venema:

    Ik hoor het al, niks voor mij die zon :P Factor 50 zou voor mij niet genoeg zijn, aluminiumfolie misschien :) Je komt iig met een 'gezond' kleurtje terug.

    Njoy!

  • 21 Mei 2012 - 07:50

    Lydia:

    Succes! Je kan het :) Steel een ui bij de keuken en leg die 's nachts in stukken naast je bed. Schijnt te helpen tegen een snotneus...

  • 21 Mei 2012 - 07:50

    Erika:

    Hier schijnt de zon ook lekker. Ik vroeg me af: hoe gaat het met de speciale handdoeken? Is dat een aanrader of niet?

  • 21 Mei 2012 - 08:05

    Je Moeder:

    Beterschap! En nogmaals, maak er wat moois van.

  • 21 Mei 2012 - 08:47

    Jakob:

    Nu spring training begint, zal het op dit blogje wel een stuk rustiger worden! (pffff, kunnen we ook even bijkomen van alle verhalen ;) )

    Maar alle gekheid op een stokje.... superveel succes de komende tijd. Vertrouw in je kunnen, accepteer het als het even wat minder gaat, dan gaat het snel weer beter. En geniet er ook van! Als je straks een beetje in het ritme komt (zeker straks in juni) is het voorbij voor je er erg in hebt!

  • 21 Mei 2012 - 09:49

    Tante Marjo:

    Hallo lieve neef Jan. Het gaat dus nu echt gebeuren. Spannend, uitputtend, geweldig en fantastisch. Vergeet niet onder het puffen ook nog te genieten van de dingen die je beleeft. Een geweldige ervaring, die de rest van je leven zal veranderen. Wat een ervaringen doe jij op. En wat een verschillende mensen ontmoet je. Leuk om al die verschillen te lezen. Ik kijk nu al weer uit naar je volgende verslag. Werk ze en geniet er van. Heel veel groeten van ons, Omke Ronald(nog in Brunei), tante Marjo, Douwe en Martin.

  • 21 Mei 2012 - 10:05

    Jorrit:

    He Jan,

    Je zult vast mooi hebben gezongen terwijl je verkouden was. Gelukkig hebben we je in Groningen goed voorbereid met SingStar :) !! Het is hier ook een lekker zomers weertje. Succes!

  • 21 Mei 2012 - 11:26

    Rienk:

    Heel veel succes!!

  • 21 Mei 2012 - 14:16

    Agnis:

    Hallo Jan,
    Nu je hebt al heel wat beleefd. Alles heb ik nog niet gelezen maar ik reageer nu maar vast even. Het is hier lekker warm weer. Gisteren een eind gefietst en vandaag heb ik de bakken met planten laten vullen. Jammer dat je op en oma weer terug moesten uit Canada.
    Je vraag was ook om je eventueel te sponseren. Dat wil ik wel en dan lijkt mij het handigst om dat via je ouders te doen. Je maakt zo ik lees wel lange dagen en binnenkort begint dus het 'echte werk'
    Nu Jan tot een volgende keer en ik zal de verslagen z.s.m. lezen. Ik had het n.l. nogal druk met typwerk etc.
    Hart groeten een hele fijne tijd en succes met alles
    groetjes
    Agnis

  • 21 Mei 2012 - 14:16

    Agnis:

    Hallo Jan,
    Nu je hebt al heel wat beleefd. Alles heb ik nog niet gelezen maar ik reageer nu maar vast even. Het is hier lekker warm weer. Gisteren een eind gefietst en vandaag heb ik de bakken met planten laten vullen. Jammer dat je op en oma weer terug moesten uit Canada.
    Je vraag was ook om je eventueel te sponseren. Dat wil ik wel en dan lijkt mij het handigst om dat via je ouders te doen. Je maakt zo ik lees wel lange dagen en binnenkort begint dus het 'echte werk'
    Nu Jan tot een volgende keer en ik zal de verslagen z.s.m. lezen. Ik had het n.l. nogal druk met typwerk etc.
    Hart groeten een hele fijne tijd en succes met alles
    groetjes
    Agnis

  • 22 Mei 2012 - 05:16

    Jenne:

    Succes Jan

  • 22 Mei 2012 - 11:20

    Rien Buijs:

    Jan wat kun jij leuk en gezellig schrijven. Wij lezen t met veel plezier.

  • 22 Mei 2012 - 18:22

    Nico Kropman:

    Hoi jan, Eindelijk het begint, hier is jou allemaal om te doen. Ik wens je heel veel succes en vooral heel veel (blaas)plezier. Wel vervelend dat je nu zo verkouden bent. Maar met goed blazen gaat het vanzelf wel weer weg.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, Boiling Springs

Carolina Crown 2012

Mijn avontuur met Carolina Crown in 2012.

Recente Reisverslagen:

12 Augustus 2012

De laatste keer

10 Augustus 2012

Het midden van het einde

05 Augustus 2012

Het begin van het einde

28 Juli 2012

Dirty South

21 Juli 2012

Tweede helft
Jan

Op deze blog hou ik op onregelmatige tijden bij wat ik zoal meemaak op mijn toetertochten naar Amerika.

Actief sinds 05 April 2012
Verslag gelezen: 249
Totaal aantal bezoekers 71932

Voorgaande reizen:

03 Oktober 2014 - 17 Oktober 2014

Crown Japan trip

15 Januari 2014 - 11 Augustus 2014

Carolina Crown 2014

25 April 2012 - 15 Augustus 2012

Carolina Crown 2012

Landen bezocht: