Vakantie? - Reisverslag uit Marum, Nederland van Jan Bakker - WaarBenJij.nu Vakantie? - Reisverslag uit Marum, Nederland van Jan Bakker - WaarBenJij.nu

Vakantie?

Door: euphjan

Blijf op de hoogte en volg Jan

12 April 2012 | Nederland, Marum

Gister had ik mijn laatste tentamen, dus nu heb ik een week soort van vakantie. Omdat Spring Training half mei al begint was het geen optie om het vierde kwartaal van dit jaar nog te doen. Vandaar dat ik nu al klaar ben. Het voelt echt heel raar. Of eigenlijk helemaal niet: het rare is dat ik helemaal niet dat "hèhè, eindelijk klaar met school" gevoel heb wat ik anders wel altijd aan het eind van het jaar ervaar. Misschien komt het omdat ik al zo druk bezig ben met DCI, of omdat ik nog maar driekwart jaar achter de rug heb, of omdat iedereen om me heen nog wel door moet. Ik weet het niet, maar voor mij is het in ieder geval afgelopen. Het tentamen ging overigens niet zo heel goed, maar onze docent (een maffe Griek die zo uit een stripverhaal lijkt te zijn weggelopen, ontzettend aardige man) heeft allemaal bonusregelingen bedacht waardoor het uiteindelijk wel goed zal komen met het cijfer.

Toen bedacht ik dat het misschien wel leuk was om even een filmpje op te zoeken van waar het allemaal zo'n beetje mee begonnen is. Zoals ik vast wel ergens in 1 van de verslagen heb getypt, was de cd-opname van Carolina Crown in 2010, voor de quarterfinals, het moment waarop ongeveer de knop omging: dit wil ik ook. Gelukkig ben ik toen snugger genoeg geweest daar een filmpje van te maken. Niet dat het filmpje ook maar enigszins in de buurt komt van de echte ervaring, maar toch.
Eerst de closer:
En dan het stuk dat op mij de meeste indruk maakte, Nimrod:

En oh ja, als je een mailtje wil krijgen elke keer als ik wat post, vul je emailadres in ergens links onderaan deze pagina. En reacties vind ik ook altijd leuk.

• 15 April 2012 - 07:10

Erika:

Heey broertje,

Als je je verveelt, dan kan ik nog wel wat activiteiten voor je bedenken.

• 30 April 2012 - 15:42

Nico Kropman:

Hoi Jan, begin je al een beetje te wennen in the US. Ik hoop dat je heel goed gaat hebben, en veel leert . Stuur je zo nu en dan een linkje zodat we de vorderingen kunnen volgen.

groeten uit een zonnig Zwolle op koninginnendag