Eindelijk thuis - Reisverslag uit Marum, Nederland van Jan Bakker - WaarBenJij.nu Eindelijk thuis - Reisverslag uit Marum, Nederland van Jan Bakker - WaarBenJij.nu

Eindelijk thuis

Door: euphjan

Blijf op de hoogte en volg Jan

03 April 2012 | Nederland, Marum

Toen ons vliegtuig 2 uur te laat uiteindelijk vertrok, zat ik naast een vent die niet stil kon zitten waardoor ik elke keer als ik bijna sliep werd wakker geschopt. Of als dat niet gebeurde, moest de mevrouw daarnaast wel naar de wc (ik zat aan het gangpad). Toen ik uiteindelijk in Nederland aankwam zou Lydia me komen oppikken. Maar toen lagen alle treinen rond Schiphol eruit. Gelukkig kwam Lydia iets later wel: zij kon me tenminste uit Schiphol wegleiden. Toen ik uiteindelijk na een bus, een trein, een trein waar we instapten, weer uit moesten en snel weer inmoesten, nog een trein, een bus, en twee kilometer in de auto thuis was, was ik er wel goed klaar mee.

• 09 April 2012 - 12:17

Nico Kropman:

Ach je moet maar zo denken, Alles went.